by amanda

|
har suttit framför datorn i stort sätt hela kvällen för vi har ingenting annat att göra. eller det finns en massa saker men ingenting som i allafall jag är sugen på att göra just nu. kanske sätter på en film snart, jag vet inte. jag har i allafall precis duchat så nu är jag fräch och ren igen. filippa håller också på just nu, ska platta och föna mitt hår också om jag orkar. har ingen lust nu, men jag bloggar kanske senare. pussar amanda <3

kommer ni ihåg ?
matilda

pablo leon matilda filippa amanda ? :P

matilda

pablo leon matilda filippa amanda ? :P

filippa

i remember :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: