by amanda

|
hej sötnos. jag har inte haft tid att blogga så förlåt för det yttliggare en gång. men jag och filippa åkte i allafall till skarpnäck efter förra inlägget. vi gjorde oss klara och sen tog vi tunnelbanan dit. vi träffade radwan och hans 4 kompisar som jag inte känner .. vi var tvugna att åka hem och äta så vi drog till filippa. åt en mysig middag och sen drog vi ut igen. vi åkte till björkhagen och kollade när sånna här skit stora ballonger åkte upp men när de var färdigt åkte vi tunnelbana fram och tillbaka, hade krig, pratade i telen och lite annat. vid 9 pallade vi inte mera så vi hyrde filmen " i taket lyser stjärnorna " och sen gick vi till någon stor gunga och satt där och lyssnade på musik. det vart kallt så vi gick hem till filippa igen, kollade den sista stunden på matchen och satte sedan på filmen vi hyrde. så jävla bra, jag var så nära på att börja gråta och filippa stor bölade =) men nu sitter jag i allafall vid datorn, lite bilder kommer imorgon för jag orkar inte ladda upp nu. skriver kanske senare, pussar amanda <3

filippa amanda tage <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: