by amanda

|
paulina ringde mig klockan 9 imorse då jag och my gick upp direkt fixade oss och drog sen ut och träffade henne i dalen. det var nästan ett år sen jag träffade henne så det har varit jätte mysigt hitils. vi har snackat gamla minnen, gått runt, tagit bilder och pratat allmänt skit. gick sen hem till mig och åt glass + drack cola. är fortfarande med my och paulina men ska möta donya i slussen halv 2 och sen drar vi till grönan. så jag bloggar mer ikväll. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: