by amanda

|
hej bloggen ! som jag sa så blev det dålig uppdatering idag men om jag kommer på något bra att skriva om så gör jag såklart det. kom gärna med tips =) idag i allafall precis när jag skulle gå från mamma för att ta tunnelbanan och möta elin i slussen kom jag på att mitt guldkort var hos pappa. så det var bara att cykla det fortaste jag kunde till pappa för att hämta det + badkläder när jag endå var där. sen gick jag till tunnelbanan och kom precis i tid för det var en minut. så elin som redan var där tog tunnelbanan och mötte mig i gullmars och sen åkte vi i allafall till slussen. men hade precis missat båten så fick vänta där i 15 minuter. i allafall så när vi kom dit så var det inte speciellt mycket folk men det var äckligt i köerna eftersom så många stank svett .. det var riktigt äckligt ! jag åkte i allafall uppskjutet för första gången idag (a) var inte lika läskigt som jag trodde : ) vi var bara där i drygt 2 timmar och sen åkte vi till elin i älta. åt lunch och bytte om till badkläder och sen gick vi till flaten. tog kanske 10-15 minuter tror jag. vi placerade oss på någon lite strand där bara hon och jag var så det var sjukt mysigt. var ett tag sen bara hon och jag var ensamna ! klockan gick och efter någon timme så kom elins pappa och skjussade hem oss till henne igen. där spelade vi in en rolig video som kanske kommer senare någon dag. sen vart det supergod middag som vi åt där, så snälla i den familjen =) efter maten hade jag och elin "krig" om vem som skulle ha benen över vem .. det slutade med att hon hällde något på mina byxor så jag vart småsur och gick hem. hon följde mig i allafall till bussen. så nu har jag kommit hem för en liten stund sen. är ensam hemma så sitter med datorn på verandan i solen och lyssnar på musik + smsar. bilder kommer i nästa inlägg. puss amanda <3
matilda

Vilken värld drömmer du om?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/june/waiting-on-the-world-to-change-1.html



/Matilda

din mamma

banta



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: