by amanda

|
ska snart göra mig klar eftersom jag ska på klassresa imorgon, vi ska mötas klockan 8 i kärrtorps centrum. jag bloggar på torsdag när jag kommer hem. vi ses då, komentera som f*n medans jag är borta. pussar amanda <3
Victoria

Om du är intresserad av fotografering/photoshoptips titta gärna in i min blogg och lägg till mig på bloglovin! :)



om inte ha en fortsatt trevlig kväll :)

s o l o m a

Fin blogg du har! :)

Emma

Hoppas det blir trevligt på resaaaaaaaaan ;-)

lukia

skriv, saknar ditt uppdatering!

stora syster

Stora syster saknar dig! Kom hem nu, hoppas inte att din lilltå rammlat av!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: