by amanda

|
hej darling. jag sitter framför datorn och äter glass samtidigt som jag bloggar och chattar på msn. jag har precis bloggat och ska snart hjälpa linnea med hennes blogg =) inte mycket har hänt idag, det har varit en ganska seg dag faktiskt. jag och filippa väntade på matilda till 3 någon gång hemma hos lippa tills vi inte orkade längre och gick hem till matilda medans vi väntade. hon fixade det lilla sista sen gick vi till centrum och tog tunnelbanan till björkhagen. där gick vi till nypan men det var så mycket folk så vi gick hem till mig istället. åt lite mat och lyssnade på musik högt ! men sen kom mamma hem så vi drog ut igen. gick runt och chillade lite, åkte runt med tunnelbanan. klockan närmade sig 7 och filippa skulle vara hemma 7 så vi åkte till bagis och så gick hon hem. jag och matilda skulle hämta ut pengar så vi satt och väntade på att hennes pappa skulle komma. vi fick pengar och sen åkte vi till globen. åt på donken och gick sen runt och chillade yttligare. hände inget speciellt mer än att vi gick hem till filippa, hämtade mina kläder och sen vart jag hämtad av mamma. när jag kommit hem åt jag lite middag och packade sedan. satte mig framför datorn och ja ..
bloggning senare, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: