by amanda

|
bilder från idag ;



sötnosar som klätt ut sig ! =)

Anonym

Näytätte on hieman tiukka, mielestäni! Ota kuppi kaakaota ja saada levätä huomenna!//alkaen hyvin viileä lady.

Anonym

OMGGG!!



Visst är det jobbigt med folk som spammar t.ex "BLI MEDLEM PÅ DEN HÄR SIDAN?"



Men den här sidan funkar, den är bäst! Så jävla enkel. :)

Man blir medlem. (Det är ingen fusksida, allt är gratis) Sen börjar man samla poäng. När man har samlat tillräckligt med poäng såååå kan man klicka hem någonting helt gratis ;D

Jag hade tillräckligt med poäng och klickade hem en helt ny Britney Spears parfym, som kom i brevlådan idag (: Det är bra då man inte har så mycket pengar;)

Det finns andra saker att välja mellan, tillexempel en helt ny mascara, GRATIS! Så jävla bra ;D

Klicka här http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=21674

Bli medlem,samla poäng och få någonting GRATIS!;d



http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=21674

my

tävling på g!

gissagissagissa!

vinnaren blir länkad i fem inlägg så kom igen!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: