by amanda

|
hejhej, idag var jag på bio med annie och lippa efter skolan. vi såg bröllopsduellen och den var inte lika bra som vi trodde den skulle vara men ändå skit bra. vi slutade halv 2 och biljetterna skulle hämtas 14:10 på sergel så vi fick skynda oss som fan. vi hann precis dit, den var 8 minuter över när vi precis skulle hämta biljetterna. efter det gick vi in på donken och köpte varsin glass och efter det gick vi in i weekdays affären för att kolla efter ett par vita cheep monday. där fottade vi oss även lite så bilder kommer sen : ) 14:56 gick vi och köpte läsk och popcorn och sen gick vi in i sallongen. där inne satt vi och dampskratta åt någon reklam så alla typ lackade. efter filmen i allafall skulle dom hem till annie så jag gick också hem till mig. när jag kom hem gick jag in på datan och sen åt jag middag, och ja nu sitter jag jue här. pussar amanda.
       
angelica

kulkul den dagen asså :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: