by amanda

|
hejhej nu sitter jag framför datan med tilda. vi gick och la oss vid 12 och kollade på film, men mitt i filmen fick tv:n damp så vi kunde inte kolla mer. vi låg och pratade lite sen somnade vi. vi vaknade halv 10 och ringde tildas mamma för att säga att vi var vakna haha sen somnade vi om till 11 : ) aja vi åt nyss frukost och ska snart ut, vi ska typ vara med dess när hon kommer hem för hon är i haninge hos någon kompis. aja men nu måste jag gå, skriver mer sen. pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: