by amanda

|
nu har jag precis kommit hem. när vi kom dit så var det fullt så vi fick en kölapp och vårat nummer skulle komma om drygt en timme så vi åkte upp en våning och karro åt lunch och jouni fikade. jag och mamma ville faktiskt i nte ha något. sen gick vi in och kollade på mobiler, jag vill ha en ny när jag fyller år och jag hittade en som jag tyckte verkade bra. och mamma ska också köpa en ny. mamma och pappa har sagt att jag inte ska få någon mobil eftersom min inte ens är ett år gammal. men den jag använder nu är min pappas gamla och min vanliga är fortfarande på lagning fast den vart klar i oktober (a) men i allafall min egna mobil har jag lämnat in på lagning minst 7 gånger på ett år och det är faktiskt ganska mycket så jag hoppas i allafall att jag får en ny. menmen, sen gick vi tillbaka till bowlingen och då var det ett nummer före oss så vi satte oss och väntade och sen vart det vårat nummer och vi skulle spela i en timme. när vi kom dit så tog det 5 min innan vi kunde börja för dom innan oss var inte klara ännu. jouni vann sammanlagt, 2:a karro, 3: mamma och sist jag : ) haha, fast det gick skit bra för mig i början och jag låt 2:a men andra omgången gick det inte så bra ! när vi var klara gick vi in på willy:s och handlade lite och sen åkte vi hem. så nu sitter jag framför datan och vill gå ut och träffa alex och sean-banan men jag vill inte träffa dom ensam så vi får se ! men nu ska jag gå, puss & kram amanda <3 
 
  
första mobilen är den jag har nu fast som är på lagning. andra mobilen är den jag använder fast pappas gamla (mer slitnare.) tredje mobilen är den jag vill ha fast den rosa. <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: