by amanda

|
jag kom hem för en stund sen och åt precis middag. det var ganska gott : ) jag sitter och försöker göra läxan men jag var bara tvungen att slänga upp ett inlägg först. jag och elin gick hem till mig efter skolan för vi pallade inte åka in till stan, så vi gick hem och åt nudlar på balkongen i solen (a) fast det var så jävla kallt så vi gick in efter 10 min. efter vi ätit satt vi och kollade lite på bloggar och sånt och sen kom karro hem och ville ha datan så då satte vi oss i soffan och pratade. en stund senare skulle elin hem och äta så jag följde med henne hem och väntade i hennes rum. när vi ätit drog vi till centrum och mötte svante och joel där som skulle på träning i bagis. så vi åkte med dom tillbaka och följde dom till bagisskola eftersom det är där dom har träning. och så följde vi med in och kollade på en stund. men killarna blev typ nervösa när vi kollade på så deras tränare skickade ut oss. och då pallade inte vi vara kvar så vi gick. elin skulle följa mig hem för vi orkade inte vara längre eftersom det var så kallt och vi skulle ändå vara hemma klockan 8. men så kom jag på att jag ville ringa farmor och fråga om jag kunde få en tröja av henne när jag fyller år. och det fick jag så vi gick till henne och hämtade pengar eftersom den kostar 600-700. så jag köper den, ger sen den till henne och sen får jag den i födelsedagspresent. ni kanske vet vilken den är ? det är den nya rosa adidasen typ : ) så jag och elin åker in och köper den imorgon. men nu ska jag göra engelska läxa. puss & kram amanda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: