by amanda

|
hejhej, jag har precis ätit middag. jag kom hem för en stund sen efter att jag varit med oliver, lucas och ida. idag när jag slutade tvingade jag med svante till hötorget för att jag skulle till sergel eftersom jag och ida skulle se på rosa pantern 2. men hon slutade 14.50 och biljetterna skulle hämtas 14.40 : ) så svante följde med mig, när vi sen var klara så åkte vi till skärmarbrink för svante skulle till sin mormor och morfar som bor där. ida hade inte kommit än så jag åkte till skogskyrkogården och sen kom emma och ida med tunnelbanan. emma skulle till slussen och möta donya och jag & ida åkte vidare. sen gick vi in på pressbyrån och köpte läsk och varsin påse godis : ) och sen var klockan 15. 20 så vi skyndade oss till toaletten för att ta ett toalett-besök och sen gick vi in i sallongen. det var inte så mycket folk, filmen var skit bra och klart värd att se. jag & ida garva som fan, men sen när filmen var slut åkte vi hem till mig och lämnade min väska. sen gick vi till " snurran " typ och så kom dom. vi gick runt lite, och sen drog vi med tunnelbanan. efter kanske en timme skulle ida hem så vi åkte med henne till hammarbyhöjden och sen åkte vi tillbaka. när vi var i björkhagen sen så drog killarna bara :o så jag gick hem, och jag nu sitter jag jue här och bloggar. men nu måste jag gå, pussar amanda <3
   
Madde

Fina Bilder Masken;) Haha

ida

hahah, kul som fan ,< 3

daniella

sv:tack för dom fina kommentarerna!

fina bilder!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: