by amanda

|

först vill jag bara säga att alla ni som kallar mig fjortis kan sluta med det. det finns bara folk som inte känner mig som kallar mig det, och herregud jag använder inte ens smink för tillfället. den dagen någon kan förklara helt vad en fjortis är den dagen har ni i allafall en anledning till att säga det. om någon tycker att jag är fjortis eller någon av mina vänner kan ni lika gärna hålla det för er själva för det är bara onödigt. dom som inte gillar mig kan lika gärna bara låta mig vara istället för att komentera. jag tar inte åt mig så det är bara onödigt att ni lägger ner eran tid på att ens bry er. men nu ska jag gå, jag har inte tid med sånt här. pussar amanda <3

daniella

fin outfit, vad står det på tröjan?<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: