hissar & dissar

| hiss/diss

* twilight
jag är helt besatt, så jävla bra alltså ! jag såg första filmen 3 gånger om och om igen för att den var så bra och jag har redan sett new moon men ska ändå se den igen imorgon. jag har önskat mig både filmerna och böckerna i julklapp så jag hoppas på att jag får det. både edward och jacob är ju så snygga, men mest jacob. åh, älskar det!
Twilight-double.jpg image by The_Playlist
bild lånad från google
* bakning med familjen
det är mysigt och ett bra sätt att umgås med familjen på plus att det är gott :)

bild lånad från google

* "hollywood" lockar
jag tycker att det är otroligt snyggt. det passar till allt ! en dag på stan, fest och ja .. allt :)

bild lånad från google

* när man bråkar med vänner
det är nog det jobbigaste som finns. jag hatar det..

* gult hår
så många vill ha platina blondt hår, synd bara att nästan alla misslyckas och får gult hår istället. det är verkligen fult !

bild lånad från google


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: