by amanda

| Vardag
jag har jätte tråkigt, sitter och små pratar med några på msn. smsar och lyssnar på musik. det blir nog ändringar imorgon i allafall. ida var negativ så jag följer med annie och elin, kanske my till skärholmen och shoppar istället ! jag vill verkligen att du följer med ida om du läser det här :) jag ska köpa lite småsaker som jag är i behov av. förmodligen hårfärg =D jag bloggar om en stund, pussar amanda <3
Ness

okej najs ;) dunkar musik :]

MyzaaN - Princess Pink

vi har likadant nagelalck:D<3

MyzaaN - Princess Pink

absolut ;) tack så mycket gumman :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: