by amanda

| Vardag

kommer ni ihåg eran första kärlek ?
jag kommer aldrig att glömma min. jag tyckte verkligen om honom, jag tror jag kunde ha gjort hur mycket som helst för honom. det var helt sjukt, jag visste inte att man kunde känna så som jag gjorde. jag har haft känslor för andra förut, men aldrig så mycket som jag hade för honom. men jag fick inte kärleken tillbaka, bara vänskap. jag kommer ihåg att jag ville ha mer, men att jag försökte nöja mig med det jag hade. jag krigade för honom i 1 år ungifär. förstår ni hur långt tid det är ? varje j*vla natt grät jag för honom, jag kände mig så värdelös. men nu har jag kommit över honom, vi är faktiskt vänner. och det är jag riktigt glad över !
MyzaaN - Princess Pink

ja jag är faktiskt jättenöjd :D <3

Ness

vad gör du :)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: