by amanda

| Vardag
hejhej, jag kom hem för en liten stund sen och har precis ätit. jag hann inte blogga innan jag gick hemifrån idag eftersom datorn står i min systers rum och där inne höll hon till så jag kunde inte blogga. jag blev väckt imorse klockan 11 för att vi skulle sjunga för min syster som fyller år idag. grattis syster ! sen efter vi sjungt så låg jag och kollade på tv i någon timme. tills 1 då jag började göra mig klar, vid halv 2-2 så tog jag tunnelbanan till farsta. väntade på ida i säkert 20 minuter innan hon kom med bussen. vi kollade efter julklappar och åt lite på donken. jag drog hem runt 3 för vi skulle få gäster klockan 4. när de kommit så fikade vi, jag & syster målade naglar och annat. klockan 6 drog jag i alf och mötte ida sen drog vi till gården. en massa var där men jag var mest med ida elin annie lippa tage muffe leo matte och några. i alf så började vi tjejer bråka med denise matilda och fanny. det började med en liten sak men blev till största. nog med det, vi drog och tog tunnelbanan till centrum och sen drog jag hem. men nu ska jag dunka musik. pussar amanda :) <3
inga bilder nu !
Nadja

det var så lite. =) Som en stock. =) Haft en bra dag? =)

Ness

jodå de ä bra hur äre shjälv då :)?

haha tack detsamma!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: