by amanda

| Vardag
jag har precis kommit hem och sitter och äter sen middag. dagen har faktiskt varit helt okej ! jag och ulrika drog till stan efter skolan och kollade runt lite. mest efter klänningar till henne att ha på jul men de flesta var för stora "/ sen åt hon på donken och jag smakade :) vi kollade vidare och sen drog vi till kärrtorp. jag följde med henne hem för att hämta pengar och sen till centrum igen för att köpa bullar. sen drog hon hem och jag träffade filippa muffe leo och basse. vi stog i centrum och sen drog vi till en ungdomsgård där allt blev roligare. vi spelade biljard och chillade. klockan 8 drog vi hem, eller jag och filippa. men nu ska jag kolla bloggar, pussar amanda <3
Cecilia

Och jag såg dej =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: