amanda hissar

| hiss/diss


* killar med chinos
speciellt färgglada ! så jävla snyggt, de flesta kör ju på jeans men chinos är otroligt mycket snyggare. inte på alla men de flesta, så alla killar .. köp chinos eller använd dina du redan har oftare !

bild lånad från google

Cecilia

Jag håller helt med dig stumpan! =)

Det är snyggt med killar som har chinos ;)

Cecilia

Sv: Jaa, dom beiga är helt klart snyggast =)

Snyggt med röda också för det är lite udda, inte så många som brukar ha röda byxor direkt (a) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: