by amanda

| Vardag

nu ska vi snart åka iväg, jag vet fortfarande inte vart och jag orkar inte fråga heller. menmen, jag bloggar när jag kommer hem. pussar amanda <3

moa♥

okej, ja visst är hon:) hah jeap, vi har känt varandra sedan vi var små :)♥

M A T H I L D A

Sv; kikar du vid headern hittar du massa flikar, en av dom står det "veckans blogg - info&anmälan", det är bara att klicka där. Annars kan du kika på mina kategorier, och välj "Veckans blogg" och ta det inlägget som är det första (Alltså, längst ner)



Hoppas du förstår!

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: