by amanda

| Vardag
ja jag är sjuk och det är därför som jag inte uppdaterat tidigare. jag kände mig svag i skolan idag men kämpade på i allafall. skolan slutade halv 1 så jag annie elin filippa och amanda (ny i klassen) drog till centrum och tog tunnelbanan därifrån till björkhagen. vi hade tänkt att hälsa på våra trevliga vänner som går i skola där men de hade redan dragit så mimmi kom och vi snackade med henne ett tag. sen åkte vi till kärrtorp igen och gick till någon park där viktor och melker var. mina vita byxor fick annies choklad på sig så amanda följde med mig hem och bytte kläder. sen drog vi till skolan och mötte tjejerna dära. svante joel philip petter max erik matte och ingen mer tror jag (a) kom dit så chillade med de ett tag tills de flesta drog så vi gick till centrum. jag mådde dåligt, kände mig svag och trött så drog hem och kollade på film. men stängde av efter halva och somnade en liten liten stund tills pappa kom hem och gjorde middag. åt lite grann och loggade sen in på datorn för att kunna blogga. jag tror jag snart går till favorit soffan igen, puss amanda <3




Anonym

hur ser den nya tjejen i din klass ut ? :p hehe,

Anonym

hur ser den nya tjejen i din klass ut ? :p hehe,



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: