by amanda

| Vardag
hello sweeties. snacka om att känna sig sjukt alltså .. när jag vaknade så snurrade allting, jag kunde inte prata, hade så sjukt ont i halsen och magen. jag var yr som fan. gick och la mig i soffan för att ta det lite lugnt, kollade på tv. drack te, hängde upp tvätten åt pappa. åt en banan och valde kläder. jag tog en tablett för inte så länge sen så nu känns det lite bättre. jag ska fan inte vara hemma sista dagen innan skolan börjar. jag matilda shaian och mommo ska hem till matilda och chilla galet. nej men jag vet inte vad vi ska göra, vi ska i allafall hem till matilda. jag bloggar nog innan jag drar hemifrån, pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: