by amanda

| Vardag
godmorgon. det var ett tag sen jag gick upp men datorn stängdes av så jag kunde inte blogga direkt. jag har redan ätit frukost så håller på att klä på mig. outfit får ni senare. jag ska försöka ta bilder idag också bara jag inte glömmer .. hälsa om ni ser mig idag =)
Anonym

tackar :)



allt bra? :)

my

de nominerade bilderna till tävlingen är publicerade så det är bara sätta igång och samla ihop röster!

lycka till =)<3

olivia von walden

hej var med och rösta på veckans blogg! i min blogg =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: