by amanda

|
hejsan alla söta bloggläsare (a) nu sitter jag hemma hos filippa och väntar på att hennes mamma ska komma hem. jag ska äta här idag också så det ska bli mysigt. idag efter skolan drog i allafall jag, elin, matilda och filippa till slussen/gamla stan och hade skit mysigt. först åkte vi katarinahissen, och chillade där uppe, fottade och sådär. sen drog vi och kollade vid någon affär. sen höll jag och filippa på att kissa på oss .. (a) så vi sprang till donken och kissade och sen visste vi inte vad vi skulle göra så i tog tuben till blåsut och sen åkte vi tillbaka till skärmarbrink och sen åkte vi till bagis. jag och filippa gick hem till henne och när vi kom hit åt vi mackor och satt lite framför datorn. jag försöker komma in på playahead för att ta en kompis låt men det fungerar inte "/ menmen, det kommer bilder på alla kläder jag fick igår senare. och jag lovar er, dem var sjukt fina ! pussar amanda <3
     


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: