by amanda

|
nu är jag klar fixad och ska snart bli upphämtad av elin och hennes familj. de är på ikea just nu men de ska snart åka därifrån. sen åker vi nog till haninge tror jag. jag och elin vill självklart dit men det har hänt lite grejer enligt mig och elin så vi har inte den direkt största lusten att åka dit så vi är nog inte där så länge. jag tror att cissi ska dit också, men vi får se. det kommer nog inga fler inlägg fören ikväll så jag ville bara berätta vart jag skulle, vi ses senare. pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: