by amanda

|

hejsan alla sötisar. nu är jag klar men sitter dock bara i morgonrock. jag ville inte att ni skulle vänta så länge så jag skriver nu innan jag plattar och fönar håret och resten som man gör efter man duschat. jag sitter framför datorn och dricker saft (a) mamma har redan gått och lagt sig så nu måste jag vara tyst -.- idag på morgonen ställe jag klockan så jag gick direkt upp och gjorde mig i ordning och sen mötte jag elin.  vi åkte till slussen för att jag skulle köpa ett linne men affären var stängd så vi gick till rampen men det vara mest små barn som åkte så vi gick tillbaka till slussen och åt på donken. sen gick vi till gina tricot och provade skit mycket kläder och sen åkte vi till gullmars och tog bussen där ifrån till sågen (haninge) när vi kommit dit gick vi till mina kusiner och hälsade och sen gick vi vilse påväg till någon park. men smart som jag var så hittade vi halvt i allafall (a) sen kom killarna i allafall dit. namnen på killarna kan jag fortfarande inte uttala så de skrivs tyvärr inte ner : ) vi gick mest runt, satt i trapphus och sånt. det var faktiskt riktigt kul att vara med de. jag tog en bild på de men den läggs inte in pågrund av olika saker :o men fler bilder från dagen kommer imorgon. men nu ska jag platta håret. pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: