by amanda

|
igår var det lite komiskt, filippas mamma hade gått och lagt sig och filippa hade lagt sig i sängen i sitt rum och jag satt i vardagsrummet. och så smsar jag filippa och skriver att hon ska komma till mig.

en liten stund senare kommer filippas mamma ut från hennes rum och frågar varför hon ska komma, så då fattade jag att jag hade skickat fel .. så jag sa bara oj och sen gick hon vidare till lippas rum. och så säger hon " jag fick sms av amanda att jag skulle komma, och jag fattar ingenting " och det gjorde jue såklart inte lippa heller så jag skriker att jag skickade fel. haha, så börjar lippas mamma garva och sen la hon sig igen. 


och filippas mamma var jue helt rufsig i håret och allt möjligt för hon hade jue försökt sova, någon som fattar ?  det var i allafall skit kul. menmen, pussar amanda
Anonym

hhaha

Anonym

Shiet ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: