by amanda

|
nu är jag precis ny duschade och ren. när vi kom till ip så var olivia saga lisa och lisas hund molly där. jag och filippa ville inte spela fotboll så vi satt på sidan och kollade på medans vi väntade på att elin också skulle komma dit. lisas hund var så himmla söt ! tjejerna spelade fotboll medans molly sprang runt i mitten och försökte ta bollen ! efter en stund ville de spela på planen istället för på sidan så de gick in och frågade några killar om de fick vara med men de skrek bara att de var efterblivna (?) så tjejerna började förstöra lite för dem och sådär och så började killarna kasta vatten på de. så tjejerna fyllde en stor vatten flaska och kasta på en av killarna. och sen vart det typ vatten krig. jag, lippa och elin ville inte vara med så vi satt bara på sidan och kollade på. sen reste jag mig upp för att ta linns mobil som låg under hennes jacka och så sprang jag iväg med den till henne. då kastade någon jävla noel (stavning?) som går i deras klass typ läsk på mig så jag vart skit sur. och så höll vi på sådär att kasta på varandra. efter en stund var det inte ens kul längre för hela jag var genom blöt och många av oss andra också och vi skrek till de att vi inte ville vara med. men endå så kommer noel fram och kastar på filippa så jag sparkade till honom i rumpan. och skoja inte om att jag fick kramp i foten?! haha, menmen. jag, lippa och elin ville inte vara med längre så vi sa hejdå till tjejerna och så tog vi våra grejer och stack. filippa och elin drog hem till filippa för att byta om och jag gick hem till mig och duschade. nu ska jag platta håret och sen äta nudlar. jag tror att jag och filippa ska sova idag, vi får se. här kommer bilder från idag och några andra dagar. pussar
     


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: