by amanda

|

hejhej, nu är jag hemma och sitter framför datorn och bloggar och äter äpple. nog om det, har ni haft roligt idag ? det kan ni lita på att jag garanterat har. dagen började för mig efter skolan och då skulle jag och filippa hitta på något men vi visste inte vad och så såg vi kenny så vi stog en stund med honom och pratade men sen gick han så jag och filippa såg william och frågade om vi fick följa med honom hem (a) och det fick vi, han bodde i allafall jätte fint ! efter en liten stund kom annie och elin så vi var hos honom men pratade mest och gjorde ingenting. sen skulle vi gå ut men vi orkade tyvärr inte vara kvar så vi gick. så såg vi melker och tage så vi var med de, vi gick hem till melker och hade skit kul. vi spelade först fia med knuff och kollade lite på tv. och så låste jag och filippa ner melker och tage i källaren, men efter en liten stund släppte vi ut de. så gick vi upp till melkers rum, och där skrev filippa till några på melkers msn, efter det låste vi ut melker och tage på deras ballkong men släppte sen in de. då satt vi framför datorn en liten stund till medans jag kletade wax i tages hår : ) menmen, och så gjorde vi lite annat men vart sen tvugna att gå för melker skulle på träning. jag filippa och tage gick hem till mig och chillade och sen skulle jag och filippa äta så tage väntade på oss. efter vi ätit skulle jag till farsta med pappa och syster så de gick hem. när jag och pappa kommit till farsta så provade jag lite kläder och sen kom syster. hon provade också kläder men hittade inte lika mycket som jag. här kommer lite bilder från idag, pussar <3
    



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: