by amanda

|
nu är jag hemma igen och väntar på att pappa ska göra middag till mig, och sen ska jag nog sätta mig framför tv:n eller något, vi får se. jag har i allafall varit ute med ida, kenny och thrife. vi var typ i centrum och väntade på paul och benny. benny kom typ aldrig men när paul kom så var han med matilda och filippa också så vi drog. vi åkte till skärmarbrink men missade tunnelbanan så vi fick vänta på den i 10 minuter. när den sen kommit så åkte vi till kärrtorp och gick till ip. där träffade vi oliver, ivar och lucas. men det hände något som inte skrivs ner i bloggen så de drog nästan direkt. jag och ida gick till centrum men sa hejdå för att klockan var mycket och vi frös. menmen, glömde i allafall att ta bilder. pussar amanda <3
Anonym

Minnen säger mer än bilder,

älskar dig Gulfinger, <3

pussen



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: