by amanda

|
hemma igen, sitter och pratar med elin i telefonen om allt och ingenting. men det är såklart hemligt ; ) i allafall så mötte jag upp angelica vid tunneln mellan oss och sen drog vi till centrum och mötte emma där. vi tog tunnelbanan till björkhagen och så gick vi till cornelia och hämtade angelicas nycklar som sagt och sen gick vi vidare hem till min mamma. jag hämtade mina spanska böcker + så stannade vi där en liten stund för jag halv "bråkade" med min mamma. sen gick vi i allafall till våran skola och tog lite bilder i en klätterställning och sen fick vi alla springa hem för klockan hade tydligen blivit mycket och vi skulle vara hemma 8. imorgon är det jue skola, jag skulle vara med kezaya men hon kan inte .. så enligt elin kunde jag vara med henne och filippa men vi får se. flera inlägg tror jag inte att det blir ikväll, men om jag orkar så uppdaterar jag. annars så godnatt alla sötisar (a) här kommer lite bilder från idag puss <3
        
Anonym

palla emma, största tönten ! :S

Anonym

palla emma, största tönten ! :S

Anonym

lilla skit emma



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: