by amanda

|
HejHej, jag och filippa har åkt till norrtälje tillsammans med min pappa. För hans tjej bor här, imorgon åker hon och jag hem med bussen . Men i allafall vi slutade halv 4 och leon noah och rasmus kom till våran skola när vi hade idrott. Sen gick jag lippa leon rasmus och noah hem till mig och så var vi där i typ 45 min . Sen gick vi ut för jag och lippa skulle följa killarna som skulle på match vid 6 tiden. När vi kom tillbaka hem skulle vi snart till norrtälje men först blev jag och filippa tvingade att plocka upp alla äpplen i trädgården och det var typ bara ruttna äpplen -.-  Sen åkte vi till norrtälje och jag och lippa kollade på dvd i bilen. När vi kom hit till norrtälje så åt vi först middag sen gick vi ut med Jimmy en kille som bor här som är två år äldre. Vi gick typ runt hela norrtälje och mötte jätte många av hans kompisar. Vi gick med några av hans kompisar till en jävla ungdomsgård och sen gick vi ut igen. Kvart över 9 skulle vi hem då följe han oss hem sen gick jag och lippa till konsum och köpte en choklad :D . Nu sitter vi framför datan och chillar. Men jag måste gå nu puss hej :)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: