by amanda

|
  

hans utseende, hans personlighet, hans sätt. jag älskar det. jag kan inte hindra det. jag sitter som fastklistrad med blicken när han kommer i min närhet. min blick stannar alltid några extra sekunder vid honom när jag kollar mig omkring. jag kan inte hjälpa att jag känner just såhär för honom. jag har inte fattat det förut men jag tror jag vart kär i honom hela tiden. jag har älskat honom på just ett sätt som jag aldrig gjort förut. varje gång jag vaknar tänker jag på honom, varje gång jag somnar, varje gång jag är ensam, varje gång jag går någonstans tänker jag på honom. varje lektion drömmer jag mig bort efter honom, jag tänker på honom varje gång jag får ett sms och hoppas alltid att det är han. jag frågar alltid efter honom och pratar om han hela tiden. men inte fören nu fattar jag. jag har haft tider med och utan han. jag har bråkat med honom och jag har vart sams med han. men varje gång jag båkar med honom känner jag mig värdelös. jag känner att vad jag än gör så gör jag ingen nytta i livet. jag går inte ett steg utan han och jag går aldrig en väg utan honom. väljer han att ta en annan väg än den jag tar. tänker jag gå tillbaka och följa efter honom. jag har sagt till honom att jag inte är någonting utan han och det är fan sant. jag är ingenting utan honom. utan honom är jag inte värd och leva. jag lever för honom. varje gång jag inte träffat honom på länge eller sett honom så spricker jag nästan av längtan. jag vill tillbaka till honom. då jag satt i hans famn, då han höll om mig på ett meningsfult sätt. den tiden var den bästa jag någonsin haft med någon. då var allt perfekt jag var inte rädd för någonting. varför skulle jag vara det liksom när jag hade honom, men nu är ingenting som det var förut. det är inte ens värt att berätta allt för jag vet inte om han skulle bry sig. jag fortsätter och kämpa för honom tills jag får tillbaka han. för jag vet att en dag kommer något hända mig. jag vet att han kommer komma tillbaka någon dag och jag kommer få uppleva samma känsla igen. jag vet det men jag vet inte om det kommer hålla. han kanske sviker igen, det vet jag inte men jag vet att han kommer komma tillbaka för en vecka i allafall. men saken är den att mina andra killkompisar säger hela tiden att han kommer svika och göra om samma misstag igen. jag tror dom har rätt men jag tänker vägra tro det. jag hoppas du fattar att det är dig som jag skriver om för jag älskar verkligen dig mest ! </3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: