by amanda

|

Hejhej, jag & annie hade så sjukt kul idag . roligaste minnet på länge typ ! först så satt vi bara hemma hos mig & var inne på datan. sen gick vi te centrum för att köpa en kladdkaka & grädde : ) när vi var påväg te centrum sa annie att det säkert skulle vara några vi kände där. jag ba nej . men när vi såklart kommer dit är svante petter phille och joel där. sjukt pinsamt liksom. vi ba men vänta här ute. men dom kom smygandes efter oss, men vi såg dom och sa att vi skulle köpa böner, och så lurade vi dom och sa att min mamma fyllde år och att hon var vegetarian så vi skulle ha bönor på tårtan. så dom gick liksom på det :o :p sen så gick dom ut . vi köpte våran kladdkaka och grädde och la dom innanför jackan, sen gick vi ut . då hade tydligen joel och petter gått. svante och phille hade inget att göra så dom gick efter oss halva vägen te mig. sen gick dom typ hem. innan hade vi bett erika och max komma så vi bad dom vänta tills vi ringde. när vi kom hem och precis skulle vispa grädden knackar någon as hårt på dörren , jag tror att det kan ha varit phille och svante . vi fick typ panik och slängde in allt i kylskåpet. sen öpnnade vi dörren och ingen var där -.- , så vi började ta fram allt igen. sen trodde vi att dom skulle knacka igen så jag ställde mig vid ytterdörren och skrek och slängde upp dörren . det var sjukt pinsamt för det var ingen där x) haha, sen hann vi äta halva kladdkakan innan det knackar igen och då är det tydligen max och erika fast vi sa att vi skulle ringa . vi ville äta upp det vi höll på med, så vi släckte alla lampor sen satte vi oss bakom köksön och åt upp det sista. men vi hade fortfarande halva kvar i kylskåpet . dom fick komma in, och sen ringde vi svante och bad han komma. efter ett tag kom tilda också : ) haha vi var tvungna att äta upp det som var kvar, så annie hämtade allt och sprang in på toan. så sen satt vi där och åt. jag var klar innan henne , så jag lämnade henne och tilda kom in. tilda började as garva när hon såg annie sitta och äta kladdkaka på toaletten. haha , sen tog vi tbx allt in i köket igen utan att max & svante såg något. erika hade gått en stund innan. sen gick i alf max och annie hem , och jag tilda & svante åka hem till min mamma . där kollade vi lite på tv, sen åt jag & tilda middag medans svante fortfarande kollade på tv. sen var vi inne på datan sen gick dom hem . nu sitter jag och bloggar som ni ser , och chattar med lippa lite. saknar min lillebror leon sjukt mycket fast jag träffade honom i tisdags.<3 puss & hej . )