by amanda

|
Tack för att du alltid finns och bryr dig. Du lyser upp min dag , och det finns ingen som du . Du är det bästa som hänt mig . Du är guldvärd . Dag som natt kommer jag kämpa för dig om någon förstör våran relation . Du vet att när du än behöver så kommer jag alltid ställa upp för dig och du kan alltid komma till mig . Du är mitt allt, min livskamrat & glädje. Du har en plats i mitt hjärta och den kommer alltid vara din . Ingen kan ta den ifrån dig. Även om du lämnar mig så kommer den ändå tillhöra dig . Vid din sida kommer jag alltid så. Tack för att du alltid finns, för att jag kan lita på dig, och berätta allt för dig utan att du berättar det vidare. Det känns tryggt att ha dig vid sin sida, att veta att du är min bästevän & lillebror och alltid kommer vara det . Även om du lämnar mig sen , och typ hatar mig så kommer du ändå vara som en riktig lillebror för mig. Och våra stunder tillsammans dom glömmer jag aldrig . Jag hoppas du vet att jag älskar dig och alltid kommer göra. Du är bäst och det finns absolut ingen bättre än dig . Hun, lämna mig aldrig för då lämnar jag allt ! Utan dig klarar jag inte av att leva och utan dig vill jag inte leva.
- Jag finns för dig .
- Jag stöttar dig.
- Jag lever för dig.
- Jag klarar mig inte utan dig .
Ta åt dig av orden och tvivla aldrig på det ! det är inte ens värt det . du är värd allt , du är mitt lyckopiller. Amanda älskar sin lillebror Leon sjukt mycket. Lindstrand & Klereus , jag släpper aldrig taget om dig ! Jag älskar dig <3