by amanda

|

 du snackar skit bakom min rygg och ljuger mig rakt upp i ansiktet. till mig säger du så mycket, att du älskar mig mest och alltid finns där. men när jag behöver dig , varför finns du inte där då? varför ljuger du för mig ? du var min drömmprins & jag hoppas mer än allt att det blir vi igen . men varför kan du inte bara vara ärlig mot mig när alltid jag är det mot dig ? jag saknar allt med dig . jag saknar ditt gamla jag , varför har du blivit en annan person ? jag känner inte dig längre . jag saknar dig, kom tillbaka till mig !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: