by amanda

|
hejhej, jag och filippa hade " amanda och filippa dag " idag . vi valde att tillbringa den med leon och rasmus . leon slutade vid halv 2 typ, och rasmus vid halv 3. Ida skulle te sin mamma, så jag och filippa träffade henne och sa hej sen gick vi te bhs och väntade på rasmus . vi stog där i 45 min i det kalla , blöta regnet . sen gick vi hem te mig och klockan 4 gick filippa hem för att vara barnvakt. leon och rasmus stannade så jag var med dom ensam hemma hos mig . dom gick runt och fottade varandra medans jag letade efter gamla bilder. jag hittade en på min mamma som var sjukt fin när hon var ung : ) i allafall halv 6 gick rasmus hem för att göra läxor. jag och leon stannade en stund sen gick vi te centrum och mötte lippa. leon blev fett sur på mig för att jag har en massa sjukt söta bilder på honom från förra året som han tycker är fula. han vart jätte sur för att jag inte tog bort dom, men jag kunde liksom ändå inte för dom var jue på datan. men han sprang iväg och jag och lippa efter. det var kallt och sen skulle leon hem , jag gick också hem. så lippa med . när jag kom hem började jag bråka med mamma för att hon inte tyckte jag gjorde mina läxor när jag har suttit med dom hela gårdagen och i helgen . sjukt irreterande. hon kan jue inte veta efterssom jag kom till henne idag . nu sitter jag i allafall framför datan och bloggar lite . bilder på leon och rasmus sötnosar kommer imorgon. men nu ska jag gå och fixa på pea. hej då pussar <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: