by amanda

|
HejHej, idag ställde vi klockan på 10, men när den ringde var vi så trötta så vi stängde av klockan och somnade om till 12. jag har typ panik för att jag ska missa bussen men tror inte dte . men igår kollade inte vi på High School för det vart något fel när vi ladade ner den, så vi kollade på Wallander, " mörkret " istället. det var sjukt bra. nyss åt vi frukost jag och lippa. vi ska snart träffa tilda för lippa och tilda har lovat att följa med mig in till tekniska så jag inte tappar bort mig :o :p lippa ville nt åka in med mig själv ifall hon nt skulle hitta hem så tilda följer som sagt med : ) men nu måste jag gå, ska sminka och klä på mig. / amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: