by amanda

| Vardag
hejhej idag har jag vart med kompisar, lite överallt... Jag, Annie, Tildaa, Becka och Linnea bråkade med Leon, Noah, Adam och Wille idag. Tahaha dom sprutade cola över hela mig och hela annie och förstörde mina nya kläder. Jag och Linnea sprang efter dom då sprang dom iväg. Sen gick allla vi tjejer mot fyren för killarna var där, då så tänkte dom springa där ifrån, men dom sprang rakt in i oss istället för dom såg inte oss. Tahaha sen började vi skrika en jävla massa grejer till varandra, eller mest jag och tildaa men dom andra också fast mindre. Sen skulle vi träffa Joel och Svante, sen när vi vart med dom en liten stund... gjorde jag slut med min pojkvän och sen gick vi därifrån :P
Puss o hej leverpastej :P


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: