by amanda

|
HejHej, nu är det äntligen jullov, faktiskt jätte skönt . vi slutade halv 12 och då gick jag matilda philip och elin hem till philip. efter ett tag kom benny och thrife. vi hade skit kul, låg mest i hans säng och chillade och var inne på datan lite . haha hans mamma och lillasyster var hemma : ) vi röjde lägenheten som fan . efter någon timme sa jag elin och tilda att vi skulle gå ner till centrum och möta min pappa och jag skulle få mina nycklar. haha men vi gick och köpte glass istället. i centrum när vi kom dit var tobbe max och jonte . vi sa hej till dom sen gick vi tbx till philip och dom andra igen . med glassen x), när dom såg oss dom ba meh .. haha sen chillade vi igen  : ) 10 min senare sover hans mamma och precis då busplingar max tobbe och jonte på dörren . vi sprang ut på ballkongen och jag och elin började spotta. haha vi spottade på max och jontes jacka : ) haha , sen gick vi in igen . 2 min senare och dom plingar igen . philip var beredd den här gng så han sprang ut och fick tag på max och pratade med honom sen kom han upp igen . 2 min senare och dom ringer på dörren yttligare en gång , philips mamma vaknade så vi var tvugna att dra -.- fan också : ) vi alla tänkte åka till bagis , vi tjejer pallade inte vara med killarna, och i sista sekund hoppade vi på tuben . benny var redan på med thrife och philip hann inte : ) dom ringde lite senare men jag la på. istället gick jag elin och matilda hem till tilda och hade fett kul . vi hade hårinpackning och ansiktsmask . haha och så satt vi i hennes badrum med tända ljus och åt glass. haha sen efter det höll tilda och elin på med en jävla kondom dom hade satt på en banan x) men tyst för det sa jag aldrig . haha aja sen gick elin hem för att äta, jag och tilda åt också . sen kom dess och 5 min efter kom elin igen . vi hyrde film den hette " trekant " den var ganska bra men det tog ett tag innan man fattade handlingen . aja sen hade vi grävskoppar timmen - haha det är en liten privat grej, men jag var inte med så mycket för jag skickade låtar på denise mobil . senare skulle elin hem och vi följde henne hem . när vi kom ut var madde emilio och felix där så vi gick med dom också. när vi lämnat elin var vi tvugna att gå tillbaka till tilda för jag behövde också gå hem men min väska var där . jag sprang tillbaka och hämtade den , och nu sitter jag och bloggar hemma hos mamma . imorgon kommer bilder från idag .. tror jag . pussar amanda .


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: