by amanda

|
Hej alla, idag var jag med filippa max & tobias. efter skolan åkte vi in till stan för att köpa en hårspray till min syster som fyller år på lördag . filippa åker bort imorgon och vi kommer inte träffas på hela lovet så jag ska sova hos henne idag .. eftersom det är sista gången vi kan sova innan nästa år :p '/ aja så jag sover hos henne idag . efter vi köpt hårsprayen så gick vi till NK , och kollade på en massa kläder jag och lippa vill ha . max mamma jobbar där också så vi kollade efter henne men hon hade tydligen lunch . efter gick vi ut från NK , tobbe lippa & max var skit kissnödiga så vi var tvugna att åka hem . i skärmis gick vi av för vi var innan på tuben mot farsta strand . tobbe och max kunde inte hålla sig länge till så dom sprang iväg och kissade . sen åkte vi hem . tobbe och max gick hem till max för att lämna deras väskor . jag och lippa väntade på nästa tub för den var phille petter och svante på . när dom kom sa vi hej till dom sen gick vi hem till mig och körde sing star . en timme senare kom max och tobbe igen och körde singstar med oss. 3 låtar senare körde vi buzz en gång . efter det gick vi upp och kollade på tv. dom gick precis och jag och lippa sitter framför datan och jag bloggar . aja här kommer några bilder som är tagna idag. pussar amanda.
         


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: