by amanda

|
hejhej , bråkar fortfarande med leon tilda och elin . typ nea också, hon svarar inte när jag skriver .. men jag har sagt förlåt. aja idag var jag och klippte mig sen efter det skulle min farmor också klippa sig och jag orkade inte vänta så jag gick hem till henne så länge och väntade. sen när hon var klar kom hon och hämtade mig och vi hämtade karro efter . sen åkte vi till farsta, först köpte vi jeansen karro skulle ha sen gick vi och fikade. mina jeans var slut men vi la undan dom i en annan affär i stan . jag provade såklart mina jeans igår med långkalsonger under x) så när jag skulle prova karros gamla sen i samma storlek var dom alldeles för stora -.- haha så mina är säkert också det : ) aja imorgon ska jag träffa tova. jag har inte vart med henne sen hon slutade och det var typ flera månader sen :p , haha aja vi har drop in i skolan imorgon för föräldrarna så hon ska med dit. om någon jag känner vill komma så är det i mitt klassrum mellan 4-6. efter det ska jag åka och köpa ett nytt tangetbord till datan i mitt rum för det har gått sönder. det tar typ en timme innan knappen reagerar -.- , aja tova följer väl med om hon kan och vill . men nu ska jag gå, pussar amanda . <3 dagens bild är på världens bästa kusin Vera : )


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: