by amanda

|
Hejhej , sitter hemma hos annie med annie och olivia von walden . dom gör sig i ordning för att snart gå på natous fest, man ska klä ut sig till kille så dom har fett mkt häng, mössor och wax i håret. karro ska snart ha fest för hennes kompisar och jag får inte vara med så jag vet inte vad jag ska göra .. har ingen lust att träffa typ hela sthlm så jag kanske följer med pappa och tess på bio .. om jag pallar . efter släkt grejen innan jag var med annie och olivia så hämtade dom mig utanför och vi åkte till donken för att köpa present till natou , och så åt vi glass på donken . aja men nu ska jag gå .. jag skriver kanske senare. här kommer några bilder vi tog igår,  pussar amanda
      


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: