by amanda

|
HejHej , sitter hemma hos pappa med Tova . det var jätte länge sen jag var med henne :p det var innan hon slutade till omed :s ; ) långt innan det .. aja kulkul att vara med henne igen, hoppas vi är fler gånger : ) vi ska snart till skolan igen , det är " öppet hus " för 6:orna och våra föräldrar. Tova slutade 3 och jag halv 2 så jag var med annie elin tilda lippa och hempa så länge . vi stog typ i centrum med linn dess livv & saga .. och leon .. jag sa inte ett skit till honom men jag bråkar typ inte längre med tilda och elin , aja snart är det jullovet. dagens bild är på Tova : ) pussar amanda


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: