by amanda

|

Nu vill jag berätta om min bästis som alltid funnits för mig när jag behövt henne.
Elin älskling tack för att du alltid finns för mig och alltid stöttat mig. Alla minnen med dig betyder så jävla mycket men du och jag har glidit ifrån varandra men gumman det är något som du och jag ska ändra på om du vill . älskling jag vet att jag kanske skitit lite i dig och dissat dig men det har aldrig varit menningen på det sättet. Hunnie jag klarar mig inte utan dig, utan dig är jag inte värd och leva. Vad du än gör lämna mig aldrig. För det är med dig som jag känner mig trygg och säker, jag saknar tiden med dig då det var du och jag mot alla andra. När vi var med varandra varje dag. Jag satt fast i dig dag som natt, jag kunde aldrig vara ifrån dig mer än 10 min men nu har vi inte träffats på flera veckor. På kvällarna pratade vi alltid i tellen, gumman jag lovar dig om du bara vill så ska det bli du och jag igen för jag älskar verkligen dig.
Elin Broman Vigren bästevän ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: