by amanda

|
HejHej idag var jag med Fanny. Hon slutade klockan 2 och jag halv 2 så jag var med dom som jaga brukar vara med. Sen smsade Fanny och sa att hon hade slutat så då åkte jag till bagis och mötte henne där sen gick vi till henne för hon skulle byta kläder för att det var fett varmt ute. Sen när hon var klar gick vi till skärpnäck och tog tuben där ifrån till gullmarsplan för jag skulle till globen och köpa en bok som jag tycker verkar fett bra ;) " Räcker det om jag älskar dig " av Katarina Von Bredow :) aja i allafall sen när jag köpt den så gick vi in på jc för jag ville köpa nya jenas men vi köpte inga för jag hade inte pengar. aja sen åkte vi hem till mig och gjorde pannkakor. Det gick i början rakt åt helvete för jag tappade typ allt mjöl på mig så vi typ dampskratta i en timme :) <3 Sen när vi ätit gick vi ut och gick till centrum för att ta tuben för att möta Danne & Kenny. Men när vi smsade dom så var dom med Benny, Mikkis, Frank & Josse med och vi ville inte vara med Mikkis & Josse för vi känner inte dom så vi bad Kenny komma utan dom. Han sa att han var själv med tydligen Jocke men när vi kom dit så stog alla där. Men i allafall innan vi kom till dom så mötte vi Anne, Lippa, Tilda, Runa, Natou, Becka och kanske någon mer kommer inte ihåg i kärrtorps centrum och dom stog och pratade om när Idas brorsa gick på oss , dom såg inte att han stog en meter bort med sina kompisar jag ba ehm Idas brorsa står där dom ba va sen fick dom panik och sprang hem till Annie haha och jag och Fanny tog ju tuben till bagis. Men i allafall sen när vi var med alla så ville inte jag och Fanny det så vi tog med Kenny och sprang iväg. Sen kom typ Frank & Benny för Mikkis och Josse hade typ gått hem. Så vi gick till Kenny och lämnade hans cykel sen gick vi till tråget. När vi hade vart där i dryget 10 min så kom Sigge, Madde, Jocke & Wille. Sen typ stannade vi där och dom gick runt och höll på och grejer, och jag tyckte det var fett tråkigt så jag gick hem 19:50, haha och nu sitter jag framför datan och chattar. Och min syster Karro lackade för att jag kallade henne Karolina ? :S aja pallar nt skriva mer hare bäst pussar :) §


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: