Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
 
(Jag skriver om 5an och 6an i det här inlägget, mina åsikter om 1,2,3 och 4 finner ni här och här)
 
Fast five:
Sedan Brian och Mia Toretto fritog Dom från häktet har de korsat många gränser för att kunna undvika myndigheterna. I Rio de Janeiro har de slutligen hamnat i en återvändsgränd och måste göra en sista stöt för att kunna vinna sin frihet. Medan de samlar ihop sitt gäng av toppförare vet de fortfarande att det enda sättet för dem att verkligen slippa undan är att konfrontera den korrupte affärsman som vill se dem döda.
 
Den här filmen var den bästa hittills. Det var jätte roligt att få se alla tillsammans igen. Så himla sköna människor. Uppdraget de hade i den här filmen var så himla spännande. Jag älskar jakten i slutet av filmen, och jag älskar den sista scenen när Brian, Mia, Dom och den där tjejen som jag ej minns namnet på är på stranden. Och jag älskar nyheten som Mia och Brian kommer med, de är så fina tillsammans. Hobbs var så himla skön, så jävla stooor. En riktigt bra film! Efter eftertexterna kom det dock en scen som verkligen gjorde en förvirrad, svaret kommer nog i 6an.
 
Tryck här för att se trailer 5 och 6.
 
Fast and Furious 6:

Doms och Brians Rio-kupp raserade ett brottsimperium och gjorde dem och deras gäng rika, men de kommer aldrig att kunna åka hem. Under tiden har Hobbs jagat en brotts-organisation av dödligt skickliga förare genom 12 länder. Deras ledares hänsynslösa andreman visar sig vara Letty, kvinnan Dom älskade och trodde var död. Det enda sättet att stoppa gängets framfart är att överlista dem på gatunivå, så Hobbs ber Dom att samla sitt elit-team i London. Betalningen? Full benådning för dem alla, så att de kan återvända till sina hem och sina familjer igen.

 Jag tar tillbaka det jag skrev om 5an. 6an var helt klart bäst! Åh jag längtar så mycket till nästa film kommer nu. Den här filmen var grym och jag älskar att de samarbetade med Hobbs. Att det visades sig att Letty levde var riktigt bra och äntligen fick man reda på vad som hände med henne. Jag älskar alla scener med Dom och Letty tillsammans, speciellt den efter att de hade tävlat mot varandra. Det finns en hel del roliga scener och kommentarer också, filmen bjuder på skratt, romantik, action och underhållning.

Bilder lånade från google
sandra

tack så mycket :)

- åh jag har aldrig varit riktigt intresserad av dessa filmer men har hört att de ska vara bra :)

Nathalie Tegelstam

Världens bästa film!
- jadå, tack sötis <3

anna

haha japp :)

åh va sugen ja blev på å se fast and furious nu då :P

Mira

Jättefin blogg! Kolla gärna in min också, kram :)

Helen

Så bra :D

sofia

varse, tack :)
jag tyckte oxå 6:an var bäst! :D

Carolina Thoor

Den filmen är suverän!

Jaha okej, tråkigt :/ vad jobbar du med?
Jag har umgåtts med min kompis Albin och min brorsdotter och mamma :)

Kashaya

Jag har bara sett ettan och tvåan.

Johanna

Den filmen verkar vara riktigt bra :)

alice

älskar den där filmen! Kolla på den på bio 2-3 gånger haha! :)

sv: jo, jag med ! :)

Linnéa

Hur är allt idag då? :)

anna

hoppas du får en bra dag :)

thea och johanna

bra filmtips :)

Lotta

Sv; Tack så jättemycket :) och jag vill verkligen se 6an! Älskar dom andra så det känns som ett måste att se den sista :D

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

pinsamt men har bara sett en av dessa filmer haha.. måste ta mig tusan se de!

svar: jaaaa :D ♥

|| mannen som kan prata om hundar ||

Den har jag inte sett än!

Ida

Värkar som en bra film:)

Sara - Hold on be strong

Sååå grymma, BIG love <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: