Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
 
(Lite rörigt inlägg men skriver om 3an och 4an tillsammans)
 
The fast and the furious: Tokyo Drift:
High school-studenten Sean hamnar i konflikt med en av skolans populärare killar. Han blir utmanad till ett streetrace vilket resulterar i att båda kraschar och blir arresterade. Sean som tidigare varit inblandad i liknade incidenter blir skickad till sin far i Tokyo och börjar i en ny skola där. Han får förhållningsreglerna att han måste komma hem direkt efter skolan varje dag och hålla sig borta från bilar, det dröjer inte länge förrän han är insyltad i streetracing igen.
 
Den här filmen hade typ ingenting att göra med 1an och 2an. Det var lite små förvirrande men jag har hört att man får svar på sina frågetecken så småningom. Jag beundrar Sean och hur modig han var. Jag älskar Han, han var så himla skön och han hade riktigt feta bilar. Självklart så hatar jag DK, as jobbigt kille. Men grymt slut på filmen!
 
Tryck här för att se trailer till film 3 och 4
 
Fast and Furious: 
När ett brott för dem tillbaka till L.A. återupptar rymlingen Dom Toretto sin bittra strid mot polisen Brian O’Conner, men när de tvingas konfrontera en gemensam fiende måste Dom och Brian försöka lita på varandra för att tillsammans kunna utmanövrera honom. Via kupper mot lastbilskonvojer till krälande i tunnlar under nationsgränsen kommer två män att hitta rätt sätt att hämnas – genom att pressa gränserna för vad som är möjligt bakom ratten.
 
Nu fick jag äntligen se Brian igen på tv-rutan. Han är tillbaka som polis igen, med bricka vilket är ganska förvirrande men så är det i alla fall. Det var väldigt kul att se Brian och Dom samarbeta tillsammans med polisen även om de hade olika syften. De få tillfällen man får se med Brian och Dom's syster Mia får en tummen upp. Och kolla bara på hur snygg Brian har blivit nu när han är äldre? Gaaah, pudding pudding. Här fick man även se Han igen trots det som hände med honom i 3an, riktigt konstigt. 
Bild lånad från google
anna

åh han ä ju så snygg

Sara - Hold on be strong

KÄRLEK ♥
sv: jaa verkligen :D
kram

Toril Johansson

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

Nathalie Tegelstam

åh bästa filmerna!
- ja visst är den bra? :)

Malin

ska ta och se alla domdär filmerna nån gång när jag har tid! <3

sofia

aarå, filmerna är så bra! :D <3

Ida ♥

Min kompis pratade om de filmerna idag, måste ses någon gång! och han var ju en redig snygging han :)

Sv: Tusen tack! :D

Ellinor

ÅÅh fast and the furious är så bra! :D

Lina - A Film and TV Freak Like Me

Du börjar närma dig den bästa, nämligen Fast Five =)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag har bara sett ett par av dem filmerna :/

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Mycket film du ser på :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har nog inte sett några av dessa filmer:S

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack :)

Kul att du gillade filmen, min fästman gjorde det inte alls... men alla är olika, och det är ju tur! :D

J o j z y ♛

Awesomeee :D
Älskar dedär filmernaa

ViktoriaCaroline

Allt bra idag? :)

Jag måste se de där filmerna! :)

POOS

Jag såg sexan här om dagen och jag tyckte att den var asbra men att den har tappat streetrace delen lite vilket jag tycker är synd. :/
Men, de är GRYMT bra alla filmerna!

anna

va har du gjort idag då?

Moa

Kul att du gillade den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: