by amanda

| Vardag
Anmäl dig till veckans blogg här!
 
Talet idag gick helt okej, jag sa fel några gånger och blev självklart både nervös och röd som en brandbil i ansiktet men det löste sig och det är så skönt att ha det gjort! Nu är det äntligen fredag och en ny helg. Sommarlovet närmar sig med storm och snart står jag och tjejerna på stranden i Rhodos. Ja det stämmer, jag, Lisa, My och Victoria betalade vår handpenning idag. Nu hoppas jag verkligen att det blir av och att ingen ångrar sig. Jag ska snart glida till affären med Lisa för att sedan spendera fredags kvällen hemma hos henne med en massa filmer. Hoppas ni får en bra kväll ♥
Bilder tagna från min egna tumblr, amandalindstrand.tumblr.com 
Inga-Linn

Härliga bilder!:)

Terese

Allt bra? :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Men åh, jag vill också utomlands ;)

Cajsa

Fin design och fina bilder = EN SNYGG BLOGG!! Besök gärna min och mina kompisars blogg!

Emelie

Roligt med resan! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Härligt att talet gick bra! :)

Sv: Nä, det är inte så jobbigt faktiskt. Jag får hjälp av vänner om det behövs! :)

J O Y ▲

Åh kul att åka till Rhodos ju!

liborius

härliga bilder:)

Little Mix - Fansite

Härlig blogg! Hoppas att du får en fortsatt trevlig Lördag!

Lalitta & Ivy

Kul!

sv: Ja :)

Nathalie Tegelstam

Önskar jag hade hennes kropp på sista bilden :(

mlie

oh vilka härliga bilder!!

Fanny

grymma bilder :)

Sarah

Ja längtar till sommarlovet :)

kaffehörnan

skönt de kändes ok, man är ju bara människa, bra jobbat

Kajsa Johansson

Skönt att du fått talet gjort nu! Visst känns det skönt efteråt? Själv taggar jag inför att göra det nästa vecka..

Helen

Skönt att det gick bra till med talet :)
Åh lyx med en resa :D

kaffehörnan

Har du också fint väder hos dig idag

Tilde

Taggad man blir på att träna! Får typ abstinens när jag är sjuk x)
Gör du bloglovinbyten? :)

Karolina - Foto & Sportgalen tjej

Fin blogg, allt bra? :)

EMMAS!

så fina bilder :)

Emelie

Fina bilder :)

Celine

Jag vill se ut sådär! Det är väll bara att fortsätta träna ;)

Amanda Andersson

Gör du designer till andra? :)

Linnea - fotografering -

Är det we<3it bilder eller är det du ?

kram :)

Ping Lowhngren

Ah älskar drömfångare :DD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: