Veckans blogg + vinnaren

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Gratulerar, du kan nu se en bild på din header i min meny.
 
För er andra har ni nu en ny chans.
Du får endast anmäla dig en gång, inget spam. Vinnaren kommer att få en bild på sin header i min meny under en vecka.
 
Andra kommentarer hänvisas till inlägget nedanför!
Julia

Jag är med!

l i n n

Jag är med :)

Jenny

jag är med! :)

emma

Jag är med

Malin "Palin" Maria Johansson

Jag är med tills jag blir Veckans blogg hos dig :D

ViktoriaCaroline

Jag är med! :D

☆Z I N J A☆

jag är med :D

♫♪ sandra

jag är med! :)

Celine

Jag är med :)

Nathalie Tegelstam

Jag är med :D

johanna

jag är med!:D

Frida - just a dreamer

Jag är med!

Elisa

jag är med:)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

jag är med :D

sv. hihi,tack :D
kramis♥

Aurora

Jag är med! :D

sv: Tack! :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Jag är gärna med :D

sofia

jag är med :D

☆Nnad's Blogg☆

jag är med igen!

J O Y ▲

Jag är med! :D

sv: Ja, har dock haft ont i huvudet dagligen i flera veckor nu :(

Felicia [14år & rullstolsbunden]

Jaag är med ! :D

Haha så lite så, grattis! :)

Heidi Scythe

Jag är med! :)

emma

Jag är med :)

Lotta

Jag är med :)

Alice

Jag är med!

Michelle Osein

Jag är med! :D

aamelasmoa.blogg.se

JAG ÄR MED :)

aliengirl- art is my life

Jag vill vara med! :D

Lιηη ♥

jag är med :)

Anna Pettersson

Jag är med :)

En flicka som är stark

Jag är med som alltid :D

liborius

jag är med:)

Lalitta & Ivy

sv: jaa :)

Är med!

Nathalie

Jag är med!

Sv: ja eller hur! Jag är otroligt shoppingsugen alltså...!

Lina

Jag är med :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag är med!

Jennifer

Jag är med igen!! :)

Sv. Tack så mycket :)

F E L I C I A

jag är med!! :)

Emmy

Grattis till vinnarna :D Jag är jättegärna med!

angelica

Jag är med!

Sv: haha åh tack du! Du är fin du också!!

Peppbloggen

Ja, absolut. Vi är med! :D

Ida ♥

Jag är med!! :D

AMANDA

Jag är med!

CASSANDRA

jag är med :D

Lotta

Jag är med :)

Sv: Jaa, galet gott ju! :D

| Klara-Fina |

jag är med :)

sv; tack :)

benedit ♥

jag är med! :)

sv; hihi jaa! :D

SOFIA ღ

Jag är med :D

Elin

Jag är med :)

Sarah Persson

Jag är med :)

Carolina - Beridare på Stall Assla

Jag är med :D

Filippa Wallin

Visst kan jag vara med!
sv: Ber om ursäkt för det dröjande svaret, har inte haft tillgång till internet under ett tag!

Det var inte menat som något negativt, att jag saknar känslan att vara lätt och tunn, skör osv.. Ja nu har jag ju insett det, det är bättre att göra det på rätt sätt, dock är det svårt att ändra alla vanor och beteenden.. Kram på dig!

Emma Berglund

Jag är med!

isola

jag är med:)

△ ida.

jag är med! c:
sv; hihi, tack! :)

Annika

Jag är med :)

ebba

jag är med :)

Ellinor

Ja är jätte gärna med! :)

O snygg blogg du har! :)

Lιηη ♥

Jag är med! :D

CECILIA

jag är med!!

Amanda

Jag är med!:)

Emma

JAg är med! :)

Q.

im in

janelle

Jag är gärna med! =)

Linda [fotoblogg]

Jag är med! :)

J o j z y ♛

Jäättegärna med ! :)

~

kaffehörnan

jag är gärna med

Tilde

Jag är gärna med :)

emilia

jag är med! :D
sv: tack ;)

Lifeaslina.webblogg.se

Jag är med! :D

gwen

jag är med



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: